reklama

Mám protiotázku

Dialóg. Čo porábaš?, prečo?, čo prečo?, no, prečo sa pýtaš?, a prečo sa ty pýtaš?... A takto to môže pokračovať ďalej. Kopec protiotázok a žiadna odpoveď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to vari nová (ne)kultúra, alebo je to tu odveky? Väčšina ľudí, ktorých sa niečo opýtam, mi "odpovedajú" protiotázkou. Hnevá ma to. Otázky totiž kladieme, lebo nás čosi zaujíma a boli by sme isto všetci radi, keby sa nám aj dostalo odpovedí.

Hádam nie je také ťažké sa to naučiť. Namiesto "Čo porábaš? - Prečo?" by bolo omnoho príjemnejšie skúsiť "Čo porábaš? - Momentálne nič. Prečo?", keď už teda vznikne potreba protiotázky. Prečo vobec ľudia odpovedajú protiotázkami? Možno preto, že sa hanbia riadne odpovedať. Alebo nevedia. Alebo jednoducho nechcú. Nuž, ale toto všetko sa dá celkom ľahko vyjadriť oznamovacou vetou "neodpoviem, prepáč".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím si, že protiotázkami len dávate najavo hlbokú neúctu voči spoludiskutujúcemu. Ppohŕdanie a vašu nevychovanosť. Je ale vecou každého, ako sa prezentuje. Dokonalý nie som, preto aj mne občas ujde, ale vždy sa snažím najprv odpovedať oznamovacou vetou, kým položím otázku ja. Asi vec vkusu...

Peter Javorský

Peter Javorský

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na jedlo mi nesiahajte, lebo vás pohryziem! A váš názor mi nevnucujte, lebo ma buď presvedčíte, alebo sa s vami pohádam. Zoznam autorových rubrík:  S(ú)kromné úvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu